سفارش خرید (Purchase Order Management)

سفارش خرید (Purchase Order Management)

هر سازمان، نیازمند اطلاع از کالای مورد نیاز برای خرید، هزینه خرید، و فروشنده آن می باشد. با استفاده از این اطلاعات می توان هزینه ها را کاهش داد و قوانین را به اجرا در آورد.


 

ابزار به شما مجموعه ای از امکانات برای مدیریت سفارش خرید می دهد.

ویژگی ها

• نگهداری فهرست کاملی از محصولات مورد استفاده در سازمان که توسط بخش جستجوی اموال ایجاد می شود
• نگهداری فهرست گروهی از فروشندگان یک محصول خاص به همراه قیمت هر یک
• ایجاد سفارش خرید برای یک فروشنده خاص و تبدیل این سفارش خرید در نهایت به یک دارایی در نرم افزار
• تنظیم خودکار فیلدهای سفارش خرید از قبیل نام سازمان، آدرس صورتحساب، آدرس دریافت کالا، نرخ مالیات و …
• دریافت گزارش از سفارشات در حال انجام و همچنین انجام شده
• جستجو در پایگاه داده کاملی از سفارشات خرید
• امکان تحلیل خریدهای انجام شده برای مذاکره بهتر با فروشندگان مختلف
• خرید متمرکز از خرید تکراری در سازمان جلوگیری می کند
• امکان مقایسه قیمت فروشندگان مختلف یک محصول پیش از خرید آن
• ارسال سفارش خرید از طریق ابزار به صورت پست الکترونیک

 

 

, , ,
نوشتهٔ پیشین
قوانین اطلاع رسانی (Notification Rules)
نوشتهٔ بعدی
توزیع خودکار درخواست ها (Automatic Request Distribution)

مطالب مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.