سفارش خرید (Purchase Order Management)

سفارش خرید (Purchase Order Management)

هر سازمان، نیازمند اطلاع از کالای مورد نیاز برای خرید، هزینه خرید، و فروشنده آن می باشد. با استفاده از این اطلاعات می توان هزینه ها را کاهش داد و قوانین را به اجرا در آورد.


 

ابزار به شما مجموعه ای از امکانات برای مدیریت سفارش خرید می دهد.

ویژگی ها

• نگهداری فهرست کاملی از محصولات مورد استفاده در سازمان که توسط بخش جستجوی اموال ایجاد می شود
• نگهداری فهرست گروهی از فروشندگان یک محصول خاص به همراه قیمت هر یک
• ایجاد سفارش خرید برای یک فروشنده خاص و تبدیل این سفارش خرید در نهایت به یک دارایی در نرم افزار
• تنظیم خودکار فیلدهای سفارش خرید از قبیل نام سازمان، آدرس صورتحساب، آدرس دریافت کالا، نرخ مالیات و …
• دریافت گزارش از سفارشات در حال انجام و همچنین انجام شده
• جستجو در پایگاه داده کاملی از سفارشات خرید
• امکان تحلیل خریدهای انجام شده برای مذاکره بهتر با فروشندگان مختلف
• خرید متمرکز از خرید تکراری در سازمان جلوگیری می کند
• امکان مقایسه قیمت فروشندگان مختلف یک محصول پیش از خرید آن
• ارسال سفارش خرید از طریق ابزار به صورت پست الکترونیک

 

 

Purchase Order Management, خرید, سفارش, سفارش خرید
نوشتهٔ پیشین
قوانین اطلاع رسانی (Notification Rules)
نوشتهٔ بعدی
توزیع خودکار درخواست ها (Automatic Request Distribution)

مطالب مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.