نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

نصب و راه اندازی انواع دوربین مداربسته

امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی نظارت تصویری جزعی از زندگی انسان شده است. دوربین های مداربسته باعث افزایش امنیت در جامعه ، بهبود راندمان کاری ، و افزایش امنیت شخصی شده است. شرکت تکتا تجارت با تجربه چندین ساله در اجرای سیستم های امنیتی برای سازمان ها و موسسات مختلف با آخرین متد های روز دنیا اماده خدمت رسانی می باشد.

 

طبقه‌بندی دوربین‌های مداربسته براساس تکنولوژی ساخت:

  • دوربین‌های آنالوگ بصورت معمولی
  • دوربین‌های آنالوگ بصورت HD
  • دوربین‌های تحت شبکه IP

انواع دوربین‌های مداربسته:

  • دوربین‌ های مدار بسته صنعتی
  • دوربین‌ های مدار بسته دام
  • دوربین‌ های مدار بسته بولت
  • دوربین‌ های مدار بسته اسپید دام
  • دوربین‌  مدار بسته مینیاتوری
  • دوربین مداربسته چشم ماهی fisheye
  • دوربین مداربسته قدی یا Height Strip

شرکت ما اماده ارائه اطلاعات مورد نیاز شما در زمینه انواع دوربین های مداربسته ، سیستم های نظارت و مانیتورینگ تصویری ، و هزینه های نصب و نگهداری آن می باشد . شما می توانید با متخصصین تکتا تجارت در ارتباط باشید.

متخصصین ما پاسخگوی شما هستند . جهت مشاوره و استعلام تعرفه و قیمت تماس بگیرید:

021 88 61 28 45

 

 

کاربردهای دوربین های مداربسته

فرایندهای صنعتی

که در فرایندهای صنعتی را تحت شرایط خطرناک برای انسان امروز هستند، اغلب توسط دوربینهای مدار بسته تحت نظارت دارند استفاده از دوربین‌های گرمانمای اپراتورها اجازه می‌دهد برای اندازه‌گیری دمای پروسه.

نظارت بر ترافیک

بسیاری از بزرگراه‌ها که ترافیک شبکه‌های گسترده نظارت بر سیستم‌ها، با استفاده از تلویزیون مدار بسته برای تشخیص گرفتگی و تصادفات اطلاع می‌دهد. بسیاری از این دوربین با این حال، از طرف شرکت‌های خصوصی اوست، و انتقال اطلاعات را به راننده جی‌پی‌اس سیستم است.

ایمنی حمل و نقل

سیستم، cctv سیستم دوربین‌های مدار بسته ممکن است که در آن نصب شده که در آن اپراتور ماشین را می‌توان به‌طور مستقیم مشاهده افرادی که ممکن است با عملیات غیرمنتظره ماشین صدمه دیده می‌شود. به عنوان مثال، در قطار مترو، دوربین‌های مدار بسته ممکن است اجازه دهد که پیش از بسته شدن درب‌ها و شروع به حرکت قطار به اپراتور کمک می‌کند ممکن دوربین مدار بسته برای کنترل مکان مثل پارک موزه و دیگر محیط عمومی باشد برای کنترل مردم حفظ امنیت مردم و مکان باشد.

استفاده جنایی

دوربین‌های مدار بسته همواره دارای محاسن و معایب متعددی می‌باشد ولی ظاهراً محاسن آن بر معایبش چیرگی دارد زیرا همواره افرادی در جوامع مختلف وجود دارند که می‌خواهند از خط قرمزها عبور نمایند بنابراین وجود این ابزار سبب می‌شود از ترس شناسایی شدن مرتکب خلاف نشوند یا اگر شدند به راحتی با این ابزار سودمند شناسایی می‌شوند.

حریم خصوصی

بسته بر عقیده‌اند که حریم خصوصی زیر سؤال می‌رود تا ثیر منفی بر آزادی معنوی می‌باشد و ان‌ها هم چنین عقیده دارند؛ که دور بین مدار بسته جرم جنایت را کاهش نمی‌دهد بعضی منتقدان ان را برادر بزرگ نظارت می‌دانند اشاره به رمان هزار و نهصد و هشتاد و چهار نوشتهٔ جورج اورول دارد.

بازاریابی و مدیریت فروش

دوربین‌های مداربسته تحت شبکه مجهز به قابلیت‌هایی برای پردازش تصویر و استخراج اطلاعات از تصویر هستند. به عنوان مثال:

  • شمارش ورود و خروج افراد
  • تهیه نقشه حرارتی از محل‌های تجمع و تردد افراد

این قابلیت‌ها به مدیر یک کسب و کار اجازه می‌دهد آمار دقیقی از مراجعه کنندگان به فروشگاه یا محل تجاری را به دست بیاورد، که برای برنامه‌ریزی فروش کاربرد دارد.