فهرست خدمات (Service Cataloge)

فهرست خدمات (Service Cataloge)

وجود فهرستی از خدمات برای ایجاد یک درخواست خدمت جدید ضروری می باشد. درخواست خدمات می تواند شامل ارسال رمز عبور مجدد، درخواست خرید لپ تاپ، تعمیر کی بورد و … باشد.


مزایای این ماژول

• کمک به مشتری برای انتخاب خدمت مورد نظر با توجه به وجود فهرست کاملی از خدمات
• ارائه ظاهری جدید از واحد خدمات فناوری اطلاعات سازمان به مشتریان و ارتقاء رضایت مندی مشتری
• کمک به افراد شاغل در خدمات پشتیبانی برای پاسخگویی سریعتر به نیاز مشتریان

• سازماندهی خدمات بر اساس گروه کاربران و نیازمندی آنها

کلیه خدمات در یک نگاه

با استفاده از این ماژول می توان کلیه خدمات را در یک نگاه در اختیار کاربر قرار داد. در برخی مواقع که تعداد خدمات زیاد می باشد، مشاهده همگی در یک محل ساده نمی باشد. با استفاده از ماژول Serive Cataloge در سیستم SDP شما می توانید خدمات را طبقه بندی کرده و آنها را در طبقه بندی های متفاوت به مشتریان ارائه دهید.

تعیین نیازمندی های هر شخص

خدمات بسته به نیاز مشتری باید قابل تعیین باشد. در ابزار می توانید مشتریان را بر اساس دپارتمان آنها طبقه بندی نمایید و از سوی دیگر دسترسی خدمات را بر اساس دپارتمان تعیین نمایید. به این ترتیب هر شخص به خدمات حوزه خود دسترسی خواهد داشت.

SDP, Service Cataloge, فهرست خدمات, ماژول
نوشتهٔ پیشین
سیستم جستجوی اموال (Asset Scanner)
نوشتهٔ بعدی
کنترل از راه دور (Remote Control)

مطالب مرتبط