پورتال سرویس دهی کاربران (Self Service Portal)

پورتال سرویس دهی کاربران (Self Service Portal)

ساده ترین راهکار کاربران برای ارسال درخواست های خود بدون نیاز به تماس های تلفنی و درخواست از طریق ایمیل، استفاده از پورتال کاربران می باشد. همچنین این پورتال باعث کاهش ترافیک کاری کارشناسان واحد پشتیبانی نیز می شود.


کاربری آسان
سیستم Manageengine امکان ایجاد تیکت با استفاده از قالبهای های از پیش ساخته شده را آسان ساخته است. در نتیجه مدت زمان کوتاهی برای ساخت تیکت نیاز می باشد و مدیر سیستم می تواند نیاز دسته بندی غیر خودکار تیکت ها را از طریق سیستم های اتوماسیون دسته بندی تیکت موجود در نرم افزار، مرتفع نماید.
با استفاده از این پورتال، کاربران نهایی پشتیبانی می توانند وضعیت درخواست های خود را بدون نیاز به ارسال پست الکترونیکی و تنها از طریق پورتال دریافت نمایند. از طرفی کاربران می توانند بخش عمده ای از مشکلات خود را از طریق بخش پایگاه دانش مرتفع نمایند.
در صورت وجود مشکل از پیش تعیین شده و یا مشکلی که باید به اطلاع کاربران و یا گروهی از کاربران رسانده شود، می توان از ویژگی اطلاعیه ها بهره مند شد و اطلاع رسانی متناسب را به کاربران انجام داد.

خصوصیات پورتال سرویس دهی
• نمایش قالبهای وقایع و درخواست خدمات در بخش فهرست خدمات درخواست های پورتال کاربران
• امکان غیر فعال کردن قالب پیش فرض ارسال درخواست
• کاربران امکان ایجاد و رهگیری تیکت ها توسط کاربران بدون نیاز به کارشناسان پشتیبانی
• امکان مشاهده سوابق تغییرات و گردش کار مربوط به درخواست توسط کاربر
• امکان تغییر رمز عبور کاربران بدون نیاز به کارشناسان پشتیبانی و امکان شخصی سازی پورتال
• امکان تأیید درخواست ها از طریق پورتال توسط کاربران نهایی

Manageengine, Self Service Portal, پورتال, سرویس دهی
نوشتهٔ پیشین
ServiceDesk Plus
نوشتهٔ بعدی
پایگاه داده مدیریت تنظیمات (CMDB)

مطالب مرتبط